مجتبی جباری
ياشاسين شاهين دژ
یک شنبه 28 آبان 1391برچسب:, :: 10:57 :: نويسنده : علي
 
 
 

مجتبی جباری

شناسنامه
زادروز ۱۶ خرداد ۱۳۶۲ (سن:۲۹ سال)
زادگاه رباط کریم، پرچم ایران ایران
قد ۱٫۸۲ متر
نام مستعار زیدان آسیا
اطلاعات باشگاهی
باشگاه کنونی استقلال تهران
شمارهٔ پیراهن ۸
پُست هافبک
باشگاه‌های جوانان
؟
؟
راه آهن
استقلال تهران
باشگاه‌های حرفه‌ای
سال‌ها باشگاه‌ها بازی (گل)
۱۳۸۳-۱۳۸۴
اکنون - ۱۳۸۴
ابومسلم
استقلال
۵۵ (۷)
۱۰۸ (۲۵)
تیم ملی
۲۰۰۵ Flag of Iran.svg ایران ۲۴ (۴)


مجتبی جباری (زادهٔ ۱۶ خرداد ۱۳۶۲، رباط کریم)اصالتا اردبیل، بازیکن فوتبال اهل ایران است.

وی هم اکنون عضو باشگاه استقلال تهران است.

تیم ملی

جباری تاکنون ۲۴ بازی برای تیم ملی فوتبال ایران انجام داده‌است.

تیم های پایه استقلال تهران

مجتبی جباری به همراه آندرانیک تیموریان و خسرو حیدری از استعداد های پرورش یافته جوانان باشگاه استقلال تهران به شمار می روند که در لیگ 11 هر سه آنها باره دیگر در تیم بزرگسالان استقلال تهران به نقش آفرینی پرداختند. مجتبی جباری کلیه حضور حرفه ای خود را در عرصه های ورزشی در استقلال تهران سپری کرده است فقط طی فصل 84-83 جهت انجام خدمت سربازی در خدمت ابومسلم مشهد بوده است.

باشگاهی

جباری فوتبال را از جوانان راه آهن و زیرنظر سرمربی وقت آن شروع کرد. وی با بازیهای قابل قبولی که انجام داد توانست نظر احدی مربی وقت جوانان استقلال را به خود معطوف کند و راهی باشگاه استقلال شود.

رشد جباری در فوتبال از همان سال آغاز شد. در پایان فصل و به دلیل مشمول بودن نظام وظیفه، وی برای گذراندن خدمت سربازی راهی تیم بزرگسالان ابومسلم خراسان شد. جباری در تیم ابومسلم توانست خود را به شهرت برساند و به تیم ملی دعوت شود.

در پایان فصل ۸۳ -۸۴ مجتبی جباری به تیم استقلال تهران بازگشت و در همان فصل به همراه استقلال قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران شد.

زیدان آسیا:

این لقبی است که ژاپنی‌ها بر مجتبی جباری گذاشتند و از آن پس به زیدان آسیا ملقب گردید. مجتبی جباری در چارچوب باز‌ی‌های مقدماتی جام جهانی فوتبال ۲۰۰۶ در مسابقه تیم ایران برابر ژاپن بازی قابل توجهی از خود به نمایش گذاشت و باعث حیرت ژاپنی‌ها شد برخی وی را بهترین هافبک و پاسور ایران میدانند.اگر این مصدومیت های پی در پی سراغ جباری نمی آمد به اطمینان بهترین بازیکن آسیا در پست هافبک به شمار میرفت.همچنین جباری پیشنهادهایی از باشگاه مارسی فرانسه دریافت کرد اما باز مصدومیت به سراغش آمد و مانع لژیونر شدن او گردید.

افتخارات

مصدومیت

مصدومیت سخت مجتبی جباری در اردوی آماده سازی تیم ملی برای جام جهانی فوتبال ۲۰۰۶ آلمان در سوئیس وی را از جام جهانی دور کرد.

منابع

http://meidavoudi.mihanbb.com/thread-111.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

با سلام و ادب خدمت شما سروران گرامي و عزيز . هدف من از ايجاد اين وبلاگ معرفي و شناساندن اصالت ريشه فرهنگ سنن بزرگان مشاهير و آثارباستاني شهر و روستاهاي اقوام متمدن آذري و ترك زبان مي باشد . ضمنآ بدون هيچ وابستگي به جناح و حزبي مديريت ميشود . خواهشمند است نظرات ارشادي خود را جهت هر چه بهتر شدن وبلاگتون ارائه فرمائيد . منتظرتون هستم . با سپاس
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان